Kızlar bugün doktora gittim gebelik kesem tam haftaya uyumlu ama içinde nokta şeklinde de olsa embriyo görmem gerekmez miydi. Doktorum bi sorun yok 7. Haftada kalp atışı için tekrar gel dedi 20 şubatta gideceğim ama size de sormak istedim ay ben çok panik bi insanım evhamlıyım. 6. Haftada ultrason görüntünüz nasıldı ?