Mercimeek Kızlar 25 günlük olduk sütüm vardı bugün sağım yaptım ve sütüm gelmedi çok stres oldum kullanıp memnun olduğunuz şeyler var mı ?
Opheliaxxx Mercimeek solgar brewers yeast b12 diye bir vitamin var o güzelmiş, bestlak damla, susam tahin pekmez helva, dut kurusu, rezene ve kimyon çayı, kuruyemiş, kısır tarzı bulgurlu yiyecekler ve EN ÖNEMLİSİ BOL BOL BOL SU
MomsE Mercimeek solgar b12 vitamini, bestlak damla ve hipp emziren anne çayı aldım henüz doğum yapmadım tüm tuşlara basıcam sütüm gelmezse 🤦🏼♀️
Opheliaxxx Mercimeek annenin bağırsak sistemi ile bebeğin bağırsak sistemi birbirinden farklı aşko bütün doktorlar bas bas bağırıyor annenin gazı bebeğe geçmez diye. Onlar babanne hurafesi
Enu1004 Mercimeek maden suyu, malt içeceği, hümana çayı ve ennn önemlisi bol su😄 ben o kadar çok su içiyorum ki annem diyo balık mısın kızım😅
Mutluanne0101 Mercimeek Merhaba biz solgar brewers yeast b12 kullandık, çok faydasını gördük. Fazla fazla da almıştım, düşünürseniz elimde 2025 ve 2026 son kullanma tarihli olarak 2 adet mevcut. Normal satış fiyatı şu anda 600 TL civarında eczanede 250 adet var içinde. Düşünürseniz 450 TL’den yardımcı olurum adet fiyatına sizin için. Hiç açılmamış sıfır paketindedir ürün eczaneden satın alınmıştır. Rabbim sağlıkla büyütmek nasip etsin yavrunuzu sizinde 🙏
Gulkant_24 Mercimeek ben humanaya rezene çayının etkisini çok gördüm ayıptır söylemesi aşim artık bana dağ keçisi gibi sütün var diyordu, 😇