Eslemim34 dediğim yer hala öyle mi inanın bilmiyorum ama politikalar her yerde aynıysa olabilir de. Benim suyum patlamıştı ondan dolayı hep yatmamı söylediler. Altımda bezle dolanmak istedim yürürsem belki açılmam olur diye,ben çok bilmiş oldum. Doğuramazsın dediler, habire gelip gidip değişik değişik öğrenci ebeler hep açılmama baktılar alttan. Allah onları bildiği gibi yapsın devlet hastanelerinden tiksindim. Bi de tüm kadınlar bi salonda arada paravan gibi bölmeli önden perdeli. Herkes birbirinin sesini duyabiliyor 🤦🏻♀️ şu an 2.gebeliğim başından beri her ay para koyuyoruz kenara çok şükür birikti bile özelde doğum yapıcam inşallah 🥰