Kizlar dokorum rahmin 4.hamileligi kaldırmaz spirali takamam 100 de yüz korunma yöntemi değil dedi kirkin çıktıktan sonra gel kola implant takayım dedi tmm dedim ama dün hastanede kadının biri kafamı karıştırdı benim arkadaşım taktırdı memnun kalmadı cikarttirdi dedi taktıran varmı memnun kalan kalmayan varmı lütfen cevaplarmisiniz