eda_yaren14 Gamzelibebek olur istersen direk kanda verebilirsin ben beta 27 ile öğrenmiştim hakkında hayırlısı olsun 😊
Gamzelibebek Gizemnur_ göğsülerim şiş ve ağrıyordu adet olacakken ki gibi, adetim gecikti birkaç gün, öyle bir test yapayım dedim..bi belirtim de yoktu kısacası kendimi hamile de hissetmedim tamamen spontane gelişti her şey 😂
Gamzelibebek Gamzelibebek kızlar adet oldum……..şaşkınım…..gebelik hiç düşünmüyordum ama negatif olunca anlamsızca moralim bozuldu…….