bihterquenn Kullandığınız ya da kullanmak istediğiniz pişik kremleri neler kızlar ? Deneyip memnun kaldığınız veya kalmadığınız tüm kremleri bu posta yazabilirsiniz <( ̄︶ ̄)↗ 💕
Icecream Sudocrem çok iyi geliyor bebeğe. Ben ilk kızımda kullandim çok nadir pişik yaşadık. Bu hamileligimde de çantamı hazırlarken ilk onu aldım koydum. Biz begenmistik 😊
Bbuse12 Bepanthol cocugum 2 yasinda dogumundan beri onu kullaniyorum cok iyi geliyor 2. Ye hamileyik yine ondan devam