Tinii_minii_mom Kızlar bugün 4. Günüm doktora gittim korse kullan dedi. Yatıp kalkerken zorlanıyorum karnımı kasıyorum diye kullan dedi. Gerçekten hiç yatıp kalkamıyorum kendimi kasıyorum. Kullandıgınız önerdiğiniz var mı?
mimar_anne Tinii_minii_mom ben e bebekteki balenli korseden kullandım en iyisi o oluyor 3. Günden sonra kullanmaya başlamıştım ve gerçekten oturup kalkarken çok faydası oluyor