sinemo6 Kızlar selam 38+1 im hiç bir doğum belirtim yok karnımda hala yukarda , bebeğim sağ ayağını kaburgama dayadı sürekli baskı yapıyor hep dik oturmak zorunda kalıyorum bazen nefesim kesiliyor batıyor aynı şey başına gelen var mı
Leksi Benimde aynı şekilde 29+4 teyim kaburga ağrım 1 aydır nerdeyse var hep dik oturuyorum . Sağ göğüs altında ağrım hiç geçmiyor . Doktorum bebek büyüdükçe genişlemesinin baskı yapmasının normal olduğunu söylüyor.