Kızlar ara ara sol tarafının boşluğu ağrıyor sonra gidiyor. Ama dün bi geldi hala ağrım var yerimden kalkamıyorum. Üşüttüm desem hep evdeyim genelde öyle bir durum olmadı. Hani koşarsınız hızlı yürürsünüz boşluğumuz ağrır ya öyle bi ağrı bilmiyorum anlatabildim mi. Dünden beri gitmeyince panik olmaya başladım. 28 haftalık hamileyim ama acaba hamilelikle mi ilgili bir durum yoksa olacağından mı ayakta duramıyorum be neyin nesi bu anlamadım Var mı hamilelikte aynı durumu yaşayan ?