Guzelanne56 canım öncelikle geçmiş olsun evet bu süreçler çok yoruyor yıpratıyor ama rabbim nasip edeceği zamanı bekletiyor sabretmek pes etmemek önemli olan… ben sana kendi sürecimden bahsedeyim biraz 6 senelik evliyim ve yaklaşık 2 sene zorlu bi süreçten geçtim. Bende pcosum eşimde sperm şeklinde bozukluk vardı hangi doktora gitsem engel demedi ikimiz içinde bende 20 kilo verdim her ay bi umut bi umut sil baştan başladım devlette olmuyor deyip özele gittim 1 seneyi geçkin ve bu arada yoğun stresten eşim beyin kanaması geçirdi 😔 sonra ara verdik haliyle eşim toparlandı ve ikimiz birbirimize söz verdik takmıcaz diye… Sonra özelde devam ettim aylarca gonal f iğne kullandım çatlatma iğnesi ile falan ama olmadı aşılama dedi doktor aşılama yaptırdık tutmadı direk tüp bebek önerdi özel… Malesef fiyatlar çok yüksekti ve tamamen engel olan bişey olmadığı için tüp bebeği en son çare gördük ben tekrar başa dönüp devlete gittim tabi devlette 3 aşılama şartı vardı tüp bebek için… devlette aşılama denicez en son çare dedi femara diye bir hap başladı ve aşılama günü geldi çattı hastaneye gittik öğlen 2 de burada olun dediler aşılama için çıktık gittik kahvaltı vs öğlen gittik demezler mi örnek sabah alınacaktı iptal aşılamanız benim sinirler koptu yalvardım yakardım yok yetişmez dediler ağlaya ağlaya çıktık hastaneden yarı yolda aradılar ağlamanız çok etkiledi gelin yetiştirmeye çalışıcaz diye koşa koşa geri döndük örnek alındı hazırladılar ve aşılama oldum. Bende umut yok tabi olmıcak tutmıcak diye relax dolandım ve 14 gün sonda test yaptım pozitif çıktı 🤲🏻 Şuan 24+5 im oğluşum rabbimin mucizesi çok şükür 🤲🏻çok uzattım ama umudunu asla kesme pes etme ve stres yapma rabbim öyle bir anda nasip ediyor ki rabbime güven ve devam et… Allah’ım hayırlısı ile sana da isteyen herkese de hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻
Mutlumutlumultu