Hilalll0998
O haftalarda sürekli hissetmemen normal bence canım tecrübelerimden söylüyorum ve doktorda aynı şekilde söyledi .Ben şuan 31 haftadayım İnan 26.haftadan sonra hareketleri sürekli hale geldi yoksa bazen çok güzel hareket ediyor bazen hiç etmiyordu bende çok endişeleniyordum ama bi sıkıntı çıkmıyordu Allah’a şükür. Ama biliyorum o hareketi hissetmeyince insanın içi asla rahat etmiyor bi doktora başvur ve için ferahlasın.