Guclu_anne daha önce 3 kimyasal gebelik geçirmiş ve sürekli beta takibi yapmış kolları delik deşik olmuş biri olarak bu defa sabretmeliyim beta verip tekrar aynı şeyleri psikolojimin kaldıracağını düşünmüyordum eğer bebeğim benimle kalacaksa zaten kalır dedim ve öyle de oldu 31 haftalık olduk kızımla çok şükür bugünlere 🐣🌸🧿