kizannesi16_ Kızlar 12+4 haftadayim son günlerde vajinamda hafif ağrım var sizce neden olur ? İlk gebeliğimde böle birşey yaşamadım bı anda sızı gibi giriyor ama şiddetli değil
biranne__ kizannesi16_ bendede oluyor kaşıntı varsa enfeksiyon olabilir ama idrarın temizse korkmana gerek yok bazı doktorlar fitil yazıyor
1sadeturkahvesii kizannesi16_ o haftalarda bende de vardı aniden sızı gibi giriyor sonra geçiyordu doktorum rahim kasları gerildiği için olduğunu söyledi normal dedi yani
Mrskocc kizannesi16_ 15. Hafta bitiyor son 2 haftadır aynen dediğiniz gibi sızı oluyor ve bende baskı da var .
Gyulche kizannesi16_ canim 26 haftama girdim ara ara bu agriyi yasiyorum 23 haftaca cok sidetliydi doktora sordumda hep normal dedi hatta buraya bile yazdim.kac kez
kizannesi16_ 1sadeturkahvesii yaa çok sağolun içimi rahatlattıniz. Doktorumuda aradım soledim yarın gel bakalım dedi gideceğim yinede
biranne__ kizannesi16_ enfeksiyon olabilir ama korkma yani ben gittim idrarım temiz diye ilaç yazmadı ilerlerse fitil veririm dedi hamilelere çok ilaç önermiyoruz dedi ki haklılar
Selvanur4141 18 Haftaligim hayla var Aralıklı günlerle olur endişe etmeyin bana da doktorum rahim kasları gerildiği için olur demişti hatta 10 günde bı iki gün bu ağrı gelir ve usutmusum gibi kasık ağrım oluyo rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕🙂
kizannesi16_ Selvanur4141 cok sağolun sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 😍 vajinamdakk ağırlık ağrı sanki dusuvercek gibi hissetiyor bana kaygılaniyorum bende
Mervettas kizannesi16_ ben 35.haftadayim en başından beri yaşıyorum şu an daha berbat hale geldi magnezyum kullanınca geçiyor ama onu da bıraktım midemi bulandırıyor kusturuyor diye. Biraz spor yapınca yerimden kalkamıyorum bebek baskı yaptığı için diyen var rahim kasları geriliyor diyorlar falan filan.