Merhaba pazartesi günü 36+1 planlı sezeryan
oldum sancılarım arttığı için çok şükür herşey yolunda kızlarımdan biri 2.590 diğeri 1900 doğdu küvez durumumuz olmadı çok hareketli ve emme refleksleri vardı 1900 Doğan bebeğim prematüre olarak doğdu çok korkuyorum açıkçası çok sık emiyor ama dün sağlık ocağında kontrolümüz vardı 1690a düşmüş kilosu 2 hafta sonra kontrol var 2 kiloya ulaşması lazım emiyor ama bu kadar kayıp çok geldi bana mamada vermeye başladım gündüz gece bu şekilde doğum yapan varmı çabuk toparlarlar mı🥹🥹