Kızlar 15 günlük bebeğim var normalde az az emdikten sonra kusuyordu ama az önce çok fazla kustu ve idrarını yaparken bezini değiştirirken ağlıyor kendini çok zorluyor morarıyor başına gelen var mı doktora götürelim diyorum kusunca rahatlıyor idrarını yapınca rahatlıyor bişey yok diyorlar götürmüyoruz