Sifaicin Hafif bel ve kasık ağrım var harketlerime dikkat ederek ev içerisinde eğilip kalkmadan işlerimi görüyorum. Havuç , badem ceviz avakado ve bol su ayrica yemek olarak bol sebzeli yemekler tüketiyorum sizde durumlar nedir 🙂
Bhr31 Bence hiç bişe yapma sadece yat ben ilk hatamı normal hayata devam ederek yapmıştım ikincide hep yattım çok şükür pozitif gördük darısı sana inşallah sadece WC gittim
31415926Er Bhr31 doktorlar yatmayı asla önermiyor kan akışı olması lazım ki tutuna bilsin. Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Siz de öğle bi etki yapmış olabilir ama okumuş insanlar bunu önermiyor.
Sifaicin Bhr31 yaptığım işlerim pek bir hareket içerdiği söylenemez canım yine çok çok dikkatliyim korkuyorum tabiki bebeğim için
Sifaicin 31415926Er doktorumda sizin dediğiniz gibi uzun süreli yağışlar onermedi ev içerisinde oda mesafesinde yürüyüşler şart dedi bebek için rahime kan akışı gerekkiyormus