Birbebekannesi33 Kızlar şimdi doktordan çıktım haftaya perşembeye gün verdiler bebek dönmüş kafası tam istediğimiz pozisyonda ama açılma yok suni deneyeceğiz dediler suni sancı tecrübelerini anlatır mısınız acaba ?
ikiprensannesi53 Birbebekannesi33 suni sanciyla 2 saatte kesisiz dikişsiz doğum yaptım gayet güzeldi hersey
Birbebekannesi33 Bir de alttan muayene etti açıklık var mı yok mu diye bayağı bir inceledi acaba uyardı mı doktor
Birbebekannesi33 ikiprensannesi53 evet çok ağrım oldu doktorun yanından çıktım bel ve kasık ağrılarım başladı
Birbebekannesi33 ikiprensannesi53 bebeğin kafasına falan dokundu herhalde çünkü tam istediğimiz yerde bebeğin kafası dedi
ikiprensannesi53 Birbebekannesi33 ağrı denmez kasılma denir bana gore o ağrılara yani 2 doğumda da hem kasiklarim kasildi hem karnım öyle ağ acı yok