37+3 haftalık hamileyim geceden beri sağ alt tarafımda bıçak saplaması gibi ağrı var doktora gittim kontrol için sordum bişey demedi vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi bebek hareketi iyi nst sancı yok ama o ağrı geçmek bilmiyor sanki çok yürümüşüm de dalağım şişmiş gibi bi ağrı yürürken nefes alırken hareket ederken saplanıyor sizce neden olabilir yeniden dr gitmelimiyim