ozgeceyld yani doktorlar biraz pinpirikli olabiliyor ama testi yaptırmamasına şaşırdım. ben test yaptırdım, teste göre şekerim yok ama doktorum bebek iri olduğu için hep acaba var mı diye sorguladı, 1 ay evde aletle ölçüm yaptım hiç yüksek çıkmadı sonuçlarım ona rağmen geçen hafta gene kanda şekerime baktı bazen ben de anlamıyorum doktorları