Cglaeyp Herkese merhaba, Hamileliğimin 19. Haftasındayım ve bu gün ki kontrolümde bir bant gördü doktorum bize Amniyotik bant olabilir dedi renkli ultrasonda detaylı baktıracak. Bu şekilde bir şey yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz?
Fnen Cglaeyp ilk gebeliğimde yaşadım ama 2 hafta sonra detaylıda baktığımızda yoktu kendiliğinden kayboldu benimde tam 19. Haftadaydı sanırım
Nur5516 Cglaeyp arkadaşımın oğluna demişlerdi kendiliğinden kaybolmus çocuk suan dört yaşında gayet sağlıklı bir sorun yok
Zeyasln Cglaeyp benimde bugün 21+3 detaylıda söylediler olduğunu doktoruma söyledim haftaya çağırdı oda bakacak
melikemre20 Cglaeyp canım benim 2 tane kürtajım var 16. Haftamda bant var perinatolojiye gitmen lazım dedi gittim bant olmayıp kurtajlardan dolayı yapisiklik olduğunu söylediler benim gebeligim riskli şuan 36. Haftdayim 3 aydır hastanede yatıyorum rahim kisaligindan dolayi oda sürekli kontrol ediliyor hala görünüyor bant olmadığını soyluyorlar
Cglaeyp melikemre20 bana da kürtajın var mı diye sordu o yüzden aklım kaldı benimde ama detaylı bakıldıktan sonra konuşalım dedi ama benim İçim hiç rahat değil internet hiç iyi şeyler söylemiyor rabbim hayırlısını versin inşallah🤲 Size de çok geçmiş olsun sağ Salim yavrunuzu kucağınıza alın inşallah🤲
melikemre20 Cglaeyp Allah razı olsun rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin bende internetten baktığımda korkmuştum ama burada bir arastirirsaniz çoğu kişide benim gibi olmuş yada bir kaç hafta sonra kaybolmuş sizde aklınıza kötüyü getirmeyin
Cglaeyp melikemre20 inşallah çok teşekkür ediyorum birazda olsa içim rahatladı Allah razı olsun rabbim size de yardımcı olsun inşallah🤲
Zeyasln Cglaeyp evet bugün gittim doktorum olsa ben görürüm dedi ona güveniyordum zaten komple tarama yaptı bebeğin tüm çevresini kan akışlarını tek tek kontrol etti amniyotik bant yok için rahat etsin dedi ayrıntılı verilen resimdeki bant değil böyle kalın bir bant olmaz dedi batın nasıl birşey olduğunu gösterdi allaha şükür bende çıkmadı rahatladım sizde güzel haberler alırsınız inşallah Sizin bebeğinizdede yoktur 🙏
Cglaeyp Zeyasln çok sevindim sizin adınıza rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲 inşallah hayırlısıyla bizde de çıkmaz 🤲