Merhaba güzel annelerim. Devlet takipliyim ve doktorumla normal doğum ve sezeryan doğum arasında gidip geliyoruz, çünkü benim ağır vajinal enfeksiyonum var ve asla afedersiniz durulmuyor. Doktorum hafiflerse normale alırım dedi ama maalesef bugün kontrol etti yine aynı. Oyüzden nasip kısmet olursa 20si sezeryan diye konuştuk. Ama eğer 20sine kadar sancım tutar ve vajinal enfeksiyonum hafiflerse (bir ihtimal ama asla sanmıyorum) normal yapacağım. Ama şuan net tarih şubatın 20si. Sizlerin durumu nedir ? Nasılsınız ?