Fnen bebekbrn derecesini bilmiyorum çünkü 2. Gebeliğimde farkedildi, ilkinde hiç bir sıkıntı yaşamadım ama bu gebeliğimde bazen belim çok ağrıyor doğum yaptıktan sonra tedavisini olacağım