Tarana Herkese merhaba.Ben Moskovadan yaziyorum.5aylık evliyim.Adetim 1hafta gecikdi.test yapdim 3gun arka arkaya.ilk iki gun silik cizik çıktı.Bugünkü cizgi daha silikdi zor görülüyor.Normalde daha koyulaşması gerekmiyormuydu?Burda doktor tanimiyorum,daha bulamadım.ne yapacağımı bilemiyorum.Hamilemiyim acaba?Adet agrisi gibi agrilarim ,belirtilerim var var bir de bacaklarım ağrıyor.
Hulya57 Tarana silik cıktıysa wardir canm yeni oldugu icin tam net gözükmeyebilir ama net belli olsun dıyorsan gidip kan tahlil yaptırabilirsn
Abcdef Tarana gece yatmadan çık su içme sabah ilk idrar ile yap Bir de artık kan testi yaptırabilirsiniz bir hafta geçmiş kesin gösterir
zeynozlu Regl olmassan büyük ihtimal belki hanile olabilirsin ben 6 hafta hiç fark etmemiştim hastanede öğrendim. 😊
2prenses_masal-oyku Doktorla alakan yok bi kan ver bence belki bi sorunda olabilir dış gebelik veya düşük falan olabilir burdan biz yardım edemeyiz artık bi doktora gidin buraya yazıp crvap beklemektense doktordan cevap bekle
Tarana 2prenses_masal-oyku tesekkurler.İlk seferinde Doktora gerek olmadığını bilmiyordum acemiyim bu konularda)
Tarana 2prenses_masal-oyku tesekkurler.İlk seferinde Doktora gerek olmadığını bilmiyordum acemiyim bu konularda)
2prenses_masal-oyku Tarana ilk zaman kan verirsin baktın var sonra doktor arayıp muayene olursun ben öyle yaptım çünkü hemen doktora gidiyim o söylesin diye düşünme sağlık ocağı varmı bilmiyorum orda ama kan alırlar orda bakarlar varsa hastaneye gidersin 🙋🏻♀️
Denosis Merhaba öncelikle. Ben iki idrar testi yapmıştım. İlkinde ikinci çizgi biraz silik çıkmıştı, bir hafta sonra yaptığımda ise ikinci çizgi hiç çıkmamıştı. Ama şu an 10 haftalık hamileyim:) idrar testlerine güven olmuyor malesef.
Deletedmom2232 Silikte çıktıysa hamilesindir benimde aynısı oldu ikinci daha silik çıktı doktora gittim 4 haftalık hamileydim☺️
23Zumra Tarana tebrikler cankm bende ayni senin gibiydi ilk test baya belirgin 2 3 guncu test silik cikti Rabbim sag saglim kucagina almayi nasip etsin insallah