38 hafta nerdeyse bitmek üzere kızlar. Bebeğin gelesi yok. karnım çok büyüdü geceleri uyku yok ağrılarım oluyor, bu sebeple gün içinde çok halsizim. market dibimde oraya yürümeye bile giderken zorlanıyorum. Bi yandan normal doğum bekliyorum. Nasıl olacak yapabilir miyim dayanabilir miyim kafamda sorular var hep. Duygusal olarak hassasım ağlamaklıyım. Bu günler de geçicek biliyorum tez zamanda sağlıkla kucağıma alayım diyorum bir yandan da stres yapıyorum siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz yalnız değilimdir umarım