Tugceibo bende Aynı durumu yaşadım 9-10 haftalık hamileydim o zaman. Kesenin etrafında kanamam vardı. Doktor düşük riski dikkat etmen gerekiyor dedi ve progestan bir de iğne verdi. Ben şuan 15 haftalık hamileyim 1 ay önce gittiğimde kendiliğinden geçmiş kanaman. İnşallah senin de bu şekilde olur. Ama doktor bana kanaman olursa korkma pıhtı şeklinde de gelebilir demişti o zamanlar. Düşük mü yoksa ordaki kanama mı bunu sen anlayamazsın fazla kanaman olursa hemen gel bakarız demişti.