Fatma_ecem4 Fadimee11 oh ne güzel doğum günü geldi çattı desene pozitif düşünün. Sezaryen hicde anlatildigi gibi zor değil babisinize kavusacaginiz anı hayal edin ay ne heyecanlı vd çok güzel onuncu haftadayim Allah’ım banada nasip etsin inşallah 😍
Eddaa57 Allah yardımcınız olsun inşallah sizin içinde bebeğiniz içinde en doğru olan neyse o olsun doktorunuza güvenin hem bebeğinize kavusucaksiniz🙏🌸