Şimdi tam olarak söyle oldu bizim. Bebek planlamadan 1 yıl once axa sigortadan tamamlayici saglik sigortasi yaptirdik. Ve icine doğum teminati eklettik. Ama 1 yıl bekleme süresi vardi. O 1 yıl icinde hamile kalmaman gerekiyor. 2. Yıl yine aca sigortadan tamamlayici saglik sigortasini ayni sekilde doğum teminatli olarak yenilettik. Sonrasinda bebeği yaptik. Su an 10 haftalik hamileyim. 10 tane normal doktor muayenesi 10 tane de eksta sadece kadin dogumda gecerli toplam 20 muayene hakkım var. Üzerine yatarak doğum hizmetleri limitsiz ve ücretsiz. Nst, amniyosentez, 3lü tarama, torch testleri ve aklima gelemeyen cogu sey de ucretsiz. 2li testi ve ozelde yaptirilan fetal dna testleri haric her sey dahil. 10 haftalik hamileyim. Henüz hic odeme yapmadik. 2li test zamanı geldi. Ama doktorum 2 li test önermedi fetal dna testi önerdi. Ona ödeme yapacağız sadece ozel laboratuvar oldugu icin ama hastaneyle alakali hicbir seye henuz bir odeme yapmadik. 20 muayene hakkı dolarsa ve bebek doğmamiş olursa muhtemelen o zaman muayenelerden para alacaklar. Ama ortalama bir gebeligin 40 hafta oldugunu düşünürsek 20 muayene 2 haftada bir muayene olmak demek. O kadar sık muayene olmadigimiza gore muhtemelen hic ödeme yapmadan muayene, nst ve doğum gibi temel gebelik giderlerinin hicbirine para ödemeyeceğiz. Tabi bu anlattıklarım sigortanin gecerli oldugu bir hastane icin gecerli. Biz axa sigorta ile izmir medicana internationale gidiyoruz. Sorunsuz ilerliyor sigorta. Ustelik düşük riskim var benim. En ufak pürüzde randevu bile almadan doktoruma ulasabiliyorum.