ikiprensannesi53 Melek2023 sancin var fakat az seviyede sancin olmasaydı 0 değerinde ilerlerdi çizgi tam göremiyorum fakat 2 veya 4 de seyir ediyor sancı 6 ya da çıkıyor bu sancı var demek
Deletedmom_116 Melek2023 haftan nedir acaba ? Benim bu şekilde dhic düşmeden giden sancı ardindan bı gün sonra düzenli sancım çıktı dogurdum
Gggg-12 Melek2023 en alttaki çizgi sancıyı gösteriyor 40 üzeri sancı demek ama doğum olacağı zaman 100 ü falan görüyor o bide düzenli çıkar sende bişi çıkmamış