aylamaylam Kızım 19 aylık emzirmeyi sonlandırdık aramızda tecrübeli anneler varsa onlara sorum uykuya geçişlerde mama takviyesi yapsam mı bilmiyorum sizler neler yaptınız
Bbuse12 aylamaylam bende 16 aylikken kesmek durumunda kaldim hic mama vs vermedim normal aksam yemegini yedi 1 saat sonrada uyku saatiydi
1prenses1prens-moms aylamaylam 22 aylıkken kestim öyle mama takviyesi falan yapmadım 1yasindayken gece maması denedim kaşık mamalardan daha uzun uyur belki diye çünkü cok uyanıyordu ama hangi markayı aldıysam begenmedi yemedi
Fy38 aylamaylam 21 aylıkken kestik mama süt vs bişey vermedim pışpışlayarak uyuyor şükür bence alıştırmayın mamaya falan