Cansubasar şuan 6 haftalığız 4haftalıkken öğrendim gebeliğimi. İlk gebeliğim de bebeğimin kalbi durmus 9+1 kürtaj oldum. O yüzden 4+6 Dr gittim duphaston başladı düşük önleyici ve istirahat dedi wc harici kalkamadım bı kaç gün sonra kasik ağrısı vardı nolur nolmaz diye acile gittim kese etrafı kanama görüldü ilaca devam istirahat dedi orada salı günü kontrolüne gittim hastanede küçük bı kahverengi akıntım oldu dr’um progestan fitil ve lugsro mu ne iğne haftada 1 yada 3 güne bir bunları da başlattı yatıyorum hep her yerim ağrıdı ama iyi olacak inşallah 🤲