myangelson MelodyFairy sonuç direk 0 yazıyor geç döllenme vs olmadıysa ve erken kan vermediysen gebelik yok maalesef 5-6 gün kala gebelik varsa çıkması gerekiyor
aygul-7138 MelodyFairy 2 türlü beta hcg ilk defa görüyorum ( dilisyonlu) yazanı…ilk olan hcgye göre hamilesiniz diğerine göre değilsiniz 🥰 Ama niye direk 0 yazılmış onu da anlamadım 🤔
Bbuse12 MelodyFairy olumsuz dusunmeyin hemen erken yapmissiniz ben adetime 2 gun kala pozitifi gordum adetten 8 gun öncesinden erken gebelik testi yapmaya basladim 2 gun kala pozitifi gordum biraz daha bekleyin
ASE6154 MelodyFairy ben iyi hissettim nedense inşallah doğru hissetmişimdir. Sağlık ocağı yada hastane yakınsa gidip sorsanız
aygul-7138 Bence tekrardan bı degerinize baktirin hamile de olabilirsiniz .. Ama ayrı hastanede yaptırın 2 türlü böyle sonuc çıkması garibime gitti açıkçası. 1. Değer sonucuna göre kesin hamilesiniz 2. Değer.sonucuna göre hamile değilsiniz vallahi bişey anlamadım bu işten 🥴
MelodyFairy aygul-7138 beta 0 canım neyine yaptırayım ki 🥲🥲🥲🥲zaten 4,5 gün sonra adet olmam lazım eğer olmazsa yine veririm kan
Ebbruc MelodyFairy total olan baz alınıyo, hamile değilsiniz. Adet gününüze daha var gecikirseniz kan vermeniz daha mantıklı
MelodyFairy Ebbruc evet hamile olmadığımı biliyorum 😏 takvime göre 4,5 gün var ama düzensiz oluyor normalde bir kaç aydır yakın gidiyor regl aralığım o yüzden beklemedeyim ne olur ne olmaz diye 4, 5 gün sonra olmazsam yeniden baktırırım