Eeelooo Dün 13. Gün ikinci çizgi silikti. Bugün 14. Gün tek çizgi maalesef negatif😔 böyle olupta sonradan pozitif gören oldu mu?
Yelizkhrmnn Eeelooo benimde öyle oldu dün çok güzel çıktı 14. Günümdü Bugün yaptığım çok az görülüyordu
Yelizkhrmnn Eeelooo hatta fotoğrafını da atayım tarih saati üstüne yazdım Zaman geçtikçe çizgi zor görünmeye başladı Bu arada kan testim de az önce 165 çıkmış reglime 3 gün vardı
Eeelooo Yelizkhrmnn bilemedimki ya tamamen negatif çıkınca umudumu kestim açıkcası bugün yarın regl olurım herhalde
dmt17- Canım bende vuruldum iğne günüyle beraber bugün 14. Günü ama iki gündür çok feci kaşık ağrım var kan testi henüz vermedim açana regli mi olacağım bu arada bu iğne benim 2. Vurulmam bu durumu yaşadınız mı hiç
BEBE_4458 Bnm öyleydi hamilesin dedi hemşirem var karşı komsum aynısıydı sonradan midem bulanmaya başladı anladım hamile olduğumu kan testi yaptım ordada aynı çıktı 😊
Ecexxxxxx BEBE_4458 sizin kaçıncı gün negatifti sonradan anladım demişsiniz ya benim dün 12. Günüm negatifti sonra test yapmadım 13. Gündeyim ama kasık ağrım var pozitife döner mi