Alicegurd bence adetinin geçmesini bekle tam sonuç almak için. Yanıltıyor bu testler bazen hem sen uzulmemis olursun , hem stres yapmamış olursun bence. Çok post açılıyor burda hamileyim diye kan veriyorlar çıkmıyor kimse üzülmesin sende üzülme tabikide 🥰