Benimde 8. Ayıma denk geliyor denesem diyorum ama şimdi 7 aylığız sabah kahvaltıyı biraz geç yapayım veya öğleden sonra bişeler atıştırmadan durduğum zaman baş dönmesi ve bulantı oluyor soğuk soğuk ter atıyorum 😂 bir sürü borcum var daha diğer gebeliklerimin borçları duruyor o yüzden tutmaya çalışsam diyorum ama yine olmayacak sanırım 🥹