Melek156 lütfen kendinizce kullanmayın. 1,5 yıl boşuna eşim her doktorun verdiği takviyeyi içti ama her Dr maalesef herkese uymuyor.
Ankara’da Prof Dr Kaan Aydos. Konunun Türkiye’de gerçekten ehli. Fiziksel ve birkaç tahlille sorunu bulup ona göre tedavi izledi. Bizim tüp bebek bile tutmadı 4 kez. 4.negatif olunca gitmiştik çok pişman olduk önceden neden gitmemişiz diye ama kısmet.
6 ay bekleyin doğal olur sizin dedi. Ama beklemeye zamanımız yok diye tüp bebek yaptırdık ve ilk kez 5.güne gitti 2 embriyo. 1 i transfer edildi ve şuan 2 yaşında çok şükür
İnşallah hayırlısı olur hakkınızda🤲🏻