Merhabalar bana bi fikir verir missiniz moral yada bebeğim şuan 36 haftalık ama gelişimi iki hafta geride dedi perinatoloji doktoru kilosu iki kilo doktor büyük ihtimalle 37 haftada yani haftaya perşembe sezeryana alıcaz dedi bu durumu yaşayan varmı bana fikir verir misiniz doğduktan sonrada küveze alınırmış 😔😢