Merhaba önce hipp mama kullanıyorduk sorun yoktu günde 3 4 kakali bezi vardı. Doktor sma optipro önerdi proteini anne sütüne daha yakınmış. 2 gün oldu kullanalı ama bebeğim günde bir kakali bezi zor çıkıyor. Bütün gün resmen kıvranıyor kabizlik yaptı bence. Doktor yenidoganlarda az kaka olabilir dedi devam ederse değiştiririz dedi.ama ben hiç beklemeyip hipp e geri döneyim mi yoksa doktorun dediği gibi beklim mi? Ya o başka marka önerirse ? İki farklı mamayı farklı öğünlerde verebilir miyim? Sma kullanıp kabizlik yaşayan var mi