Ftmbgc
Bize de çok yakındı gitmesi kötü oldu:( hayır gitmedim henüz 10 gün sonra gidecem. Doğum fiyatını hiç sormadım benim zaten tamamlayıcı sigortam var o. Konuda çok şanslıyım orda da geçiyormuş. Fotoğraflarına baktım ama bayağı lüks duruyor can a göre daha fazla kliniği var ve yenidoğan yoğun bakımı olması da ekstra iyi .