Ayseegull35 ben hiç bir olumsuzluk yaşamadım sadece kendi düşüncem kadın doğum alanında kendini geliştirmiş bir hastane o konuda güven veriyor yani . Çok yakınımda orada doğum yaptı çokta memnun kaldı ama çocuk doktoru olarak orayı tercih etmedi mesela , sünnet bile orda yaptırmadı.