36+2 deyim bugun 3. Gün belimdeki ağrı dinlenmeme rağmen duşa rağmen geçmiyo oturup kalkarken acayip zorlanıyorum arada kasıklarıma ve karnıma ağrı giritor düzenli değil , vajianada ve makatta ara ara baskı hissediyorum ikinci doğumum ilk doğumum 40+5 te sezeryan oldu hiç sancı çekmedim bilmiyorum