Babyy_1 Papp-a 2 li tarama : 3247 mIU/L Serbest beta HCG (2 li tarama) : 14,44 mIU/mL Değerler bu şekilde çıktı hastanenin sitesinden baktım grafik görünmüyor sadece kan değer sonuçları var normal mi demek hiçbir şey anlamadim lütfen yardım olun..
19931994 Babyy_1 canım grafiğe bakarak riskli mi değil mi onu baz alıyorlar e nabızda grafik çıkmıyor doktora gidip alman lazım sonucu
19931994 Babyy_1 ben anlamam canım sonucun çıkmış doktora git hafta sonu araya girmeden gerekli bilgiyi doktordan al bence , burda grafik atıyorlar bazı kızlar grafiğe bakarak yorumluyor ama ben bilmiyorum doktor en iyisi