Arkadaşlar merhaba. 13+6 haftalık hamileyim. 9-10 hafta arasında pembe kahverengi 12-13 saat sadece tuvalet sonrası yaşadığım bir lekelenmem olmuştu. Doktorum kanama alanı olmadığını ve bir sorun olmadığını söylemişti. Bugün idrardan sonra ufak bir pıhtı şeklinde bir şey geldi. Çok sert parça gibi değil. Devamlı bir kanamam, lekelenmem veya ağrım yok. Telaş yapmalı mıyım bilmiyorum.