Ksniak Ben dün tetanoz aşısı oldum. 20+5’im. Hemşire zaten kolumun ağrıyacağını söylemişti ama sırf kolum değil, bütün vücudum, başım ağrıyor ve kendimi çok halsiz hissediyorum. Sizce aşı yüzünden midir? Bunu yaşayan oldu mu?
Ferhan0758 İlk dozda bende öyle oldum sabah yapıldı iğne akşama kadar hıcbirdey yoktu akşam kötü oldum hastalandım kolumun ağrısıni bit hafta çektim kadiramadim kipirdatamadim öyle kötü oldu ama ikinci dozda sorun yaşamadım eve girdim iğne yapabilir demişti