kubraaa123 Ne yaptıysam dengesiz şekerim bazen 160larda bazen 110larda. İnsülin istemeyi düşünüyorum dahiliyeye muayene olcam cumartesi ama İnsülin kullanan rahat eden var mı? Bebeğe zararı yok diye okudum ama ne kadar doğru?
Leylaaaaa kubraaa123 ben ilk hamileliğimde de kullandım şimdi de kullanıyorum 11 haftalık hamileyim. Oğlum da 4 yaşında maşallah hiçbir sıkıntısı yok. Endokrinoloji doktoruna gidiyorum düzenli şekilde kontrolümü yapıyor ona göre insülin dozunu ayarlıyor
kubraaa123 Leylaaaaa kaç çıkıyor şekeriniz açlık şekeriyle bi problemim yokta tokluk bu şekilde çıkıyor yemeklerden 1 saat sonra
kubraaa123 Pamuk bende kullanıp biraz kafam rahat olsun istiyorum açıkçası düşük olması için çok az beslenmem gerekiyor açlıktan başım ağrıyor artık
Pamuk kubraaa123 İnsülin olduğu zaman kontrol sende oluyor fazla kaçırınca en azından dusurebiliyorsun.
kubraaa123 Pamuk ben bebeğe bi zararı olur mu acaba diye düşünüyorum bilmiyorum çünkü hiç bi bilgim yok
Pamuk kubraaa123 O düzeyler de seker bebeğe daha çok zararlı.Belki insülin kullanmasaydim bebeğim doğunca şekeri tolore edemeyecekti.Doktorum insülin gebeler için mucize diyordu.
kubraaa123 Pamuk tamam o zaman ya hiç riske atmayacağım cumartesi dahiliye doktoruna randevum var insülin isteyeceğim