Ayfer987 devlet hastanesine gidiyorum ben doktor açmadı hiç ilk zamanlar ısrar ettim dinlemeyecekmşyiz diye ben ekrandan bakıyorum dedi sesi hiç açmadı yani devlete gidiyorsanız hiç ses de açmaya bilen doktora denk gelebilirsiniz gelişimi haftasına uygun oldukça sanırım sorun etmiyorlar