Zehroskos Nissaa normalde 3bin üstü 6 hafta oluyor diye biliyorum. Sizin biraz yüksek belki çoğul gebelik tır 🤩 hayırlı olsun bu arada bende sat26 Aralık betahcg 2500 benimde benimde düşük sat ’ne göre
Sevgi1312 Betaya göre hesaplanmaz gebelik haftası son adet tarihinize göre hesaplanır her zaman suan 5 haftalık hamile olmanız lazım hayırla kucagınıza alın inşallah🌷
Nissaa @Zehroskos ben bu değerleri hep karıştırıyorum oğlum da da öyleydi 6 haftalikti değerlerim ama önceki ay regl olmuştum yine aynısı oldu acaba dedim üstüne mı gördüm