Kızlar dün son kontrolüm vardı 37+2 nstde sancı çok fazla çıkmadı 20 dakikada 3 kere 6 nın üzerine çıktı öyle dayanılmayacak ağrılarım yoktu haftaya salıya sezeryan planladık . Hastaneden geldiğimden beri bir ağırlık çöktü üzerime dün hep uzandım yerdeki bir eşyayı bile almaya eğilemedim içtiğim su bardağı bile ortalıkta duruyor sonra bir yarım saat falan geçti belime sanki bıçak saplanıyor o kdr çok ağrıdı ki dik duramıyorum yaramıyorum tuavelwte bile oturamadım ağrıdan biraz gezinmeye çalıştım koridorda olmadı duş aldık iyi geldi oturur pozisyonda uyumuşum şu anda uyandım ishal olmuşum 🫤 anestezi doktoruyla görüşmek için bugün öğleden sonra hastaneye gitmem gerekiyor acaba önce kendi doktoruma mı bir görünsem diyorum hiç iyi hissetmiyorum sanki dün eve geldim herşey değişti bir anda