Ya doğum sonrası ebe elbet bilgilendirecek ben de süt saklama sağma bir çok bilgiyi biliyorum fakat şunu anlamadım ,bebek doğdu Allahın izniyle 10 dakikada bir emzirmeye çalıştık süt gelirse sıkıntı yok sağmıyoruz mu yoksa ardında da sağacak mıyız sağdıktan sonra ne zaman içirliyor ,