Evet kese büyümeye devam ediyor. Bu sebeple kasım ayında kürtaj oldum. Ama belirtilerinizin gitmesi geçicidir muhtemelen. Aynen benimde şimdiki gebeliğimde 6. Haftada birden belirtiler gitti bunumda kaybettik sanırım dedim ama kontrolde her şey normal çıktı. Belirtiler bir gelip bir gidebiliyor dedi doktor