Cansvr Kızlar uyurken başımın altında aniden çalan telefon sesine çok korktum kalbim güm güm attı karnıma ellediğimde karnımda güm güm atıyordu bebeğe bişi olur mu yaşayan var mı
ikiprensannesi53 Cansvr kafa altında telefon neden tutuyorsun çok zararlı ayrıca bisey olmaz merak etme sakin ol güzel şeyler düşün rahatlat kendini
Dlar Geçen bende okul kapısı ceyrandan çarptı aklım çıktı aynı şeyi yaşadım ama çok şükür bişey olmadı
Gggg-12 Bişey olmaz son aylarda sıkıntı o artık doğum haftalarında yani eşim beni korkutmaya bayılır ama artık yapmıyor doğururum diye korkuyor hshshsldjdldnşswö
hanifeq Bende herşeyden korkuyorum ama anlık hemen toparlanmaya çalışıyorum bebeği strese sokmamak için ama o haftalarda bişe olmaz artık azda olsa büyüdüğü için